Helgen som varit och veckan som kommer

Har jobbat hela helgen. Slutade 16 igår och en timme senare var vi på kalas hos Joels bror som fyllde år :) Nästan hela Tunroth-klanen som vanligt, och även den senaste medlemmen Thelma (hon är bara 9 dagar gammal) så det blev mycket bebisgos med både henne och Arvid ♥ Vi fick lasagne och mumsig bärtårta :) 
Hade svårt att somna sen och lagom jag lyckats somna så var det någon som ringde på min mobil men han hade ringt fel och sen började alla katterna bråka och härja :/ Skulle ju så klart upp tidigt med. Så dagen på jobbet idag har varit riktigt seg faktiskt, trött och ont i nacken och nu även huvudvärk. Kommer lägga mig tidigt och hoppas på bättre sömn i natt för det är långdag på jobbet i morgon (07:30-21:45)
Har börjat virka på ett nytt projekt nu, hittade en söt amigurumi på bild men utan mönster så jag får improvisera lite, spännande :) Är ledig på tisdag så jag ska fortsätta då. 
Jobbar 08:30-21:45 på onsdag och har en värdegrundsutbildning på eftermiddagen så det ska bli intressant :) Möte vid 14:00 på torsdag och direkt efter jobb till 21:45 och sen är jag ledig resten av veckan :) Ha det fint! ♥ 
 
Lilla Thelma sover så gott i Joels famn, så lugn och fin hela kvällen var hon :)


Kommentarer
Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Sv; Tack så hemskt mycket! :)

2014-02-17 @ 10:30:45
URL: http://ensvartko.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0