Släktingar

Detta är min farmor och farfar när dom var unga :) Ingen av dom lever idag. Jag har fotat av två gamla bilder på samma bild och skrivit ut på fotopapper :) Har även skrivit ut bilder på fler av pappas gamla släkt (se bilderna nedan) som jag tänkte ordna fina ramar till. Ska ge mig ut på jakt efter såna gamla svarta fotoramar som är ovala för dom andra bilderna passar nog fint till det :)
 
Översta bilden är på pappas farmor Hildur och farfar Lennart, nästa är på pappas mormor Eva och morfar Albert och sista är på mormor Eva och farfar Lennart som gifte sig med varandra efter att deras respektive gått bort i unga år. Vilket i sin tur gjorde min farmor och farfar till styvsyskon, lite rörigt men inga problem egentligen :P Dessa bilder är inte avfotade utan dom är ihopsatta från olika bilder när dom framkallades på sin tid. Fick även foto på min mormor och morfar när dom gifte sig. Älskar såna här gamla bilder ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0