Intressant om mig

Namn: Madeleine Ewa Elisabeth Pettersson
Kallas för: Madde
Stjärntecken: Oxe
Piercingar: Ja i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: ca 164 cm
Hårfärg: brunt
Motto: Äta bör man annars dör man, och äta gör man men ändå dör man
Kär?: Jajamen
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Skulle ju gärna vilja ha ett eget hus (mitt & Joels)

Dricker du?: Inte så ofta faktiskt
Röker du?: Absolut inte!
Vilket schampo använder du?: V05 för färgat hår

Vilken parfym använder du?: Naomi Cambell Seductive Elixir
Vad är du rädd för?: Massa olika insekter
Gillar du att tvätta?: Inte precis
Gillar du berg- och dalbanor?: Ja, de flesta 

Senaste…
Filmen du hyrde?:
Har aldrig hyrt någon film
Filmen du köpte?: Pinocchio på Bluray (tror jag)
Låten du hörde: Av längtan till dig
Låten du laddade ner?: Pack Up med Eliza Doolittle (i mobilen)
Personen du ringde?: Joel
Personen som ringde dig?: Min bror Magnus
TV-program du såg?: Becker
Person du fick sms av?: Magnus igen

Favorit…
Låt:
Curly Sue med Takida (ringsignal på mob typ sen den släpptes 2007)
Sak att göra: Gosa med katterna och älsklingen
Sport: Fotboll 
Dryck: Coca Cola Vanilla 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
: Det har säkert hänt 
Ljugit för någon?: Ja, har inte alla?
Varit i slagsmål?: Bara med mina bröder när jag var liten
Blivit arresterad?: Nej
Träffat någon från internet IRL?: Ja, älsklingen min

Antal…
Gånger du varit kär?:
Ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit?: Inte så många
Hjärtan brustit på grund av dig?: Inget så vitt jag vet
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: Linda
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Hur ska man kunna veta det?

Senaste…
Boken du läste?:
Skadad av Cathy Glass
Personen du fick e-mail av?: Min handledare på arbetsförmedlingen
Personen du fick brev av?: Mamma förmodligen
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Sist jag var hemma på Gotland, i slutet av mars
Saken du köpte?: En pelargon
Vad har du gjort idag?: Fixat med min blogg, dammsugit, manglat, lagat/ätit mat och lite andra smågrejer

Brukar du svära mycket?: Försöker låta bli
När stiger du upp på morgon en?: Runt 08.30-09.00

Vad har du på dig?: Mjukiskläder
Vad ska du göra ikväll?: Duscha innan jag sova
Vad är du allergisk mot?: Ingenting (vad jag vet)
Var har du ont?: Har inte ont någonstans just nu
Använder du hårspray?: Nej
Kan du stå på händer?: Nej
Salt eller socker?: Socker
Gillar du ketchup?: Njae
Är du glad nu?: Jodå
Var du glad igår?: Nja, då var jag mest förvirrad
Vad dansar du till?: Dansar väldigt sällan

Stockholm är… ?: En stad jag skulle vilja åka till, har inte varit där sen jag var 4-5 år nångonting
Göteborg är… ?: En fin stad jag gärna åker till
Kan du sjunga?: Alla kan sjunga, mer eller minde..
Spaghetti eller makaroner?: Båda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0