2011-08-30

Fick inte internet att fungera på den här datan (pappas mobila) igår kväll när jag skulle skriva här :( Därför blev det inget inlägg igår.
Men i alla fall så bakade vi en morotskaka igår, naturligtvis ;) Ebba var här hela eftermiddagen så jag spenderade mycket tid med henne :) Vi tittade i hennes böcker, pusslade, målade, tittade på och matade hönsen och ankorna samt lekte i sandlådan. 
Känner nästan en förkylning på gång :( Hoppas inte det är så. Men jag ska kurera mig med lite kanelte och svärfars honung snart :)
Idag säger vi oxå ett stort grattis till Erika som fyller hela 30 år idag!



Kommentarer
Erika

Tack så mycket! :) Här är det full rulle med födelsedagsfrukost, paket och budgivning :)

2011-08-31 @ 09:22:59
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0