Blandat

Idag har jag jobbat :) Skulle egentligen jobba i morgon oxå men det hade blivit dubbelbemanning på något vänster så jag blev ledig då i alla fall. Det är helt okej för då har jag tid att fixa med tvätten i lugn och ro tills jag ska iväg på fredag :)

Tänkte jag skulle hinna brodera klart den tredje tomten och läsa klart min bok av Babben denna vecka, innan jag åker. Tänkte ta med Robert Gustavssons bok till Gotland och se om jag kan börja läsa den lite, är nyfiken på om den är bra :)

Har varit dåligt väder idag men nu på eftermiddagen har det klartnat upp så nu är det sol och ganska varmt ute :) Funderar på att ta en promenad lite senare. Fläskfilé blir det ikväll, kanske ska vi grilla den :)

Söndagar verkar vara den dagen då man läser bloggar :P Hade många fler besökare på bloggen igår och likadant förra söndagen :)



Kommentarer
Malin

Javisst kan jag vara på olika ställen när man jobbar inom våden. Perfekt!!

2011-08-22 @ 18:08:21
URL: http://malinasworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0