Första dagen på Gotland

Kom till Gotland i natt, var hemma här runt 23.30-tiden. Idag på förmiddagen var vi på Slite marknad :) Köpte lite grejer som ni får se i ett annat inlägg (kanske i morgon). Träffade mormor och morfar där med, trevligt :) På eftermiddagen umgicks jag lite med Jonathan (min brorsson) och med familjen i allmänhet. Hälsade även på dom nya hönsen och ankorna :) Ska fota dom någon dag så får ni se. Eftersom min faster fyller år idag så var vi hemma hos henne ikväll, tillsammans med några andra från min släkt på den sidan :) Trevligt, mycket prat blev det. Har inte träffat dom på länge. Har lite bekymmer just nu men att lägga upp bilder här på bloggen, som jag inte orkar lösa nu (trött) men jag hoppas kunna lägga upp lite bilder i morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0