Inhopp

Kris på jobbet idag på morgonen och efter en del krångel så kunde jag hoppa in och ta turen :) Joel har oxå jobbat idag så han hade bilen till sitt jobb. Så efter strul med bussar som inte gick så fick en tjej från jobbet komma och hämta mig :P Men det gick bra, har jobbat från 10-16 idag. Tänkte på morgonen att det var ett tag sen jag hörde från jobbet och funderade på om det verkligen kunde va möjligt för mig att vara ledig i fyra dagar i sträck, det var det så klart inte ^^

Skönt väder ute idag! Soligt och hyfsat varmt, dock blåsigt som attan men det har lugnat sig lite nu i alla fall :) Kanske går ut på promenad senare. Joel ska iväg och fiska med sina bröder ikväll.

Snart dags att göra lite mat, en enkel falukorvsgryta blir det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0