Måndagsfynd

Halsbandet med den blåa fjärilen kommer från I.Me.My (Guldfynd) och kostade 80:- normalt, men med 70% rabatt fick jag det för  24:- :) Resten kommer från Ur & Penn där man fick köpa 5 valfria smycken för 100:- :) Ordinarie pris var 98:- för halsbandet och resten kostade 59:-/st. Kostade 414:- till ordinarie pris men jag fick allt för 124:-, vad sägs om det fyndet va? ;)

 

Detta är en sköldpadda fylld med sand, jättesöt och mysig :) Kommer från TGR och kostar 10:-

 

Det här är en virkdocka :) Exakt vad man virkar med den vet jag inte, återkommer när jag provat :P Kommer från TGR och kostar 20:-



Kommentarer
Marika

Vad duktig du är på att fynda! Fina saker! :)

2011-08-15 @ 21:24:09
Madeleine

Tack :) Har skaffat mig en näsa för fynd :P

2011-08-15 @ 21:30:27
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0