Studiemöte

Var på möte igår med Lernia angående valideringsutbildningen till undersköterska som jag pratat om tidigare :) Vi pratade om några kurser som jag ska försöka validera. Det ska skickas papper från Lernia till Växjö kommun så ska dom "godkänna" allt. Efter jag fått besked där ifrån så är det bara att börja med valideringarna och sen resten av kurserna. Utbildningen är på distans så jag läser det mesta hemma. Får se hur mycket jag ska plugga, det bestäms senare. Hoppas i alla fall få fortsätta på jobbet så jag kan både jobba och plugga framöver :)

Har bokat båtbiljett till Gotland så snart bär det av dit :) Ska bli superhärligt att äntligen få komma hem, har inte varit där sedan i april! Hoppas bara det inte krockar med jobb eller plugg men det borde det inte göra. Jag har ju inget jobb inbokat efter den 26:e så. Jag vill ju jobba men jag känner att jag måste få åka till min ö ett tag. Blir för jobbigt psykiskt annars. Längtar dit! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0