Storstädning

Jisses, idag har jag hunnit med en massa :) Började dagen med att dra till Alvesta, där köpte jag halstabletter till älsklingen på apoteket, hämtade en julklapp från min förre chef (bytte i måndags) och köpte lite mjölk och sånt på ica :)

Resten av dagen (från ca 10:30-20:15) har bestått av en j*vla massa städning, usch va jobbigt och trist men det blir fint :) Har även hunnit med att tillaga en julskinka, lagat mat, bytt sängkläder, manglat och tvättat flera maskiner :P Har fortfarande badrummen kvar och så ska jag skura golven oxå, men det får bli i morgon. Så nu är jag helt slut vill jag lova!

Har inte hunnit blogga något idag så det kommer ett par inlägg nu ikväll istället :) Hoppas ni har det bäst! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0