♥ Dag 3 - EN sak jag älskar från min garderob

 

En sak som jag älskar från min garderob är en helt vanlig tröja. Ser ur precis som en t-shirt men det är ett annat tyg, den är blank, slät och mju. Superskön att ha på sig. Det är en gammal tröja som jag haft sen högstadiet någon gång, jag kommer faktiskt inte ihåg när jag fick den så den kan va upp mot 10 år. Det är inte den finaste tröjan jag ägt/äger men det är definitivt den skönaste och den har varit med om mycket men håller fortfarande. Det är en liten röd färgfläck uppe vid axeln, den har lite "revor" vid halsen och lite sliten vid sidorna, men det kan man väl vänta sig. Tröjan använder jag hemma som myströja :) Det kanske inte syns så tydligt men tröjan är alltså ljusgrön.

 

Fotograf: Madeleine



Kommentarer
Linda

den tröjan kommer jag ihåg :)

2011-02-28 @ 19:15:19
Madeleine

Oj, va kul att du kommer ihåg den :) Gamle trotjänarn :P

2011-02-28 @ 19:19:56
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0