Åska? Ja tack!

Jisses så varmt, hett, kvavt och klibbigt det är ute :S Helt slut idag på grund av den varma luften och för att jag tror jag glömde ta min järntablett igår. Kom inte ihåg det innan jag började jobba heller så idag har jag varit trött. Hoppas faktiskt att det ska börja åska så det kan släppa lite :) Jag har lite blandade känslor angående åska, dels älskar jag blixtar och tycker dom är hur häftiga som helst, det är något mysigt med åskoväder. Dels är jag rädd för att blixten ska slå ner och att det ska börja brinna..

Ikväll blir det hemgjorda grillade hamburgare/biffar med färskpotatis och någon god sås :) Var ett tag sen jag åt lite rejäl hemlagad mat, hinner/orkar inte alltid göra matlåda till jobbet så det blir en del färdigmat tyvärr.

Har fått ett recept på jordgubbssaft av Pia som jag tänkte jag skulle göra när jag har tid över :) Såg på Leila bakar på tv igår och hon gjorde, som hon kallade det, chokolate chip brownies. Dom såg helt underbart goda ut så dom måste jag bara prova :) Det var typ kladdkaksbotten med bitar av vit choklad och valnötter, sen en chokladsmet ovanpå och lite hela valnötter på toppen.

 

Hoppas ni mår bra! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0