Nu

Just nu händer inte så mycket spännande. Jobbar på fram till och med måndag. Då har jag jobbat sex dagar i rad till ^^ Har snart min lilla minisemester och jag längtar jättemycket till den :)

Kände idag på morgonen att jag kanske håller på att bli förkyld.. Usch, det vill jag verkligen inte bli så jag får hitta på något för att förhindra det.

Idag ska jag fixa lite här hemma med tvätt och så. Ska eventuellt ringa mamma sen och prata lite :) Blir nog lite mer Super Paper Mario-spelande oxå :P Sen jobb ikväll då. Ganska skönt att jobba kvällspass faktiskt ^^

Har lite tankar på att plocka vinbär hos svärfar i morgon så jag hoppas det går bra och att vi gör det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0