Semestershopping

Här kommer bilder på vad jag köpt/fått under minisemestern :D (bildbomb):

 

Denna älgen med hår som känns (är?) riktigt köpte mamma till mig på Skeppshult :)

 

Dessa supergoda smörgåskexen (Norska) köpte pappa till mig på Bräckboden i Ullared :)

 

Fick även denna saftsil av mamma :) Så nu kan det bli mer saft ;)

 

Denna klubban köpte pappa till mig på Butterix (tror jag det hette) i Ullared :P

 

Och så shoppingen från Ge-kås:

 

Jeans :)

 

En fliströja och två munkjackor :)

 

En kjol som kan funka som tröja oxå och en topp :)

 

Joggingbyxor och mjukisbyxor :)

 

Jacka i skinnimitation :)

 

Underkläder :)

 

Mortel :)

 

Sängkläder :P (älskar Pettson & Findus)

 

Utökar min Disney-klassiker-samling med Tangled och Bambi :D

 

Mousserade jordgubbsdryck :P Ganska god faktiskt ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0