Jag bjöd på en liten överraskning ikväll

Dagen har varit ganska lugn, har hjälpt Patrik med att ströa djuren i gamla ladugården. Fick åka lite traktor också, det var ett tag sen sist.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Förutom då att jag har fixat med en liten överraskning till familjen ikväll :) När alla gått upp på övervåningen för att se på tv, och efter att jag duschat, så gick jag ner i köket och fixade chokladbollar. Sen gick jag upp och tittade på tv en stund och när vi skulle fika sen så tog jag fram dom. Alla tre blev förvånade och undrade när jag gjort bollarna, eftersom alla trodde jag pratade med Joel då :) Dom var jättegoda!

Igår i mitt inlägg pratade jag om att min favorit i Körslaget var Jasmine, men hon åkte ur precis efter jag lagt upp inlägget :(

I natt ställdes klockan fram en timme till sommartid, känns bra att det går mot sommaren :) Nu ska jag titta lite på Pensionärsjävlar på 5:an med pappa.


Dagens hiss: Långkalsongerna
Dagens diss: Frysit nästan hela dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0