Äntligen igång igen!

Trodde att det var något fel på min blogg (från igår) som jag orsakat, men det visade sig att blogg.se har haft driftproblem så nu ska den funka som vanligt igen :) Snacka om lättnad för det hände precis när jag satt och fixade med designen så att den ska se bra ut i Internet Explorers webbläsare oxå, vilket verkar vara väldigt knepigt. Bloggen ser bra ut i alla webbläsare jag provat utom just IE.. Nog om det.
Slänger in mitt promenad-inlägg som skulle lagts upp igår kväll lite senare här :) Idag har jag gått bredvid min andra dag på jobbet. Helt okej dag, så nu tror jag att jag har ganska bra koll på vad man ska göra. Har ju fördel av att jag arbetat med många av arbetsuppgifterna innan. I morgon ska jag ringa till en sjuksköterska för att få delegering så att jag kan börja jobba själv. Jag har fått en tid redan nu på torsdag då jag jobbar kväll :)
Såg på en annan blogg om att man kan ha något som heter Bloggsvar, en liten ruta där bloggläsare kan ställa frågor till bloggaren. Det är en funktion som jag gärna skulle vilja ha i min blogg. Men tyvärr så verkar det vara så att man måste ha en inbjudan från någon som redan har Bloggsvar, och jag känner ingen som har det :/ Tänkte jag skulle kolla om det finns någon annan liknande funktion som jag kan skaffa :) Återkommer med det!
Hörs senare! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0