Helgjobb

Ska jobba nu i morgon på dagen och på söndag jobbar jag kvällen. Inte superkul att jobba helg men det funkar och dessutom ger det bättre betalt, vilket så klart är välkommet!

L.A Noire är riktigt roligt faktiskt, men ganska svårt och svårare lär det bli :P Ska nog fortsätta spela i morgon.

Sitter och experimenterar lite emellanåt med en ny design på en "testblogg" jag skaffat. Vi får se framöver om jag byter :) Har skaffat ett program som man fixar till bilder i (liknande Photoshop), som heter GIMP men jag har ingen koll på hur det fungerar. Vill gärna göra lite mer avancerade bilder på bloggen, bland annat headern. Jag ska nog fortsätta fixa med det när jag har tid :)

Nu ska jag nog gå in i duschen och eventuellt sova lite innan jag ska iväg och hämta Joel inne i Växjö. Ingen aning om när det kan bli dock. Men jag orkar inte sitta uppe halva natten när jag ska iväg och jobba i morgon ^^

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0