Rolandz - Lycka till med nästa kille

Jag är inte den som gillar dansband vanligtvis, men det är annorlunda med Rolandz :) Ser knappt dom som ett dansband ens, dom är jättebra. Inte visste jag att Robert Gustafsson (alias Roland Järverup från filmen Torsk på Tallinn) kan sjunga så bra! Här kommer en av mina favoriter:


Lycka till med nästa kille
Det finns säkert nån som vill
Lycka till med nästa kille
Som du tänker charma till

Lycka till med nästa kille
Som du sätter koppel på
Jag gjorde inte som du ville
Nu följer det en ny tablå

Tack skall du ha för ditt brev
Jag har just läst det du skrev

Lycka till med nästa kille
Hoppas han blir mer din stil
Nån som tål ditt blomsterdille
Nån som har en vräkig bil

Du spelar inte rent

Nu är det för sent

Att göra nåt åt det

Lycka till med nästa kille

Det finns säkert nån som vill
Lycka till med nästa kille
Som du tänker charma till

Tack skall du ha för ditt brev
Jag har just läst det du skrev

Lycka till med nästa kille

Jag är inte särskilt stött
Lycka till med nästa kille
Det finns säkert nånting sött




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0