The Social Network

Igår medan det var hockey satt jag och tittade på The Social Network; en film som handlar om grundarna till Facebook. Filmen är mycket bättre än jag hade väntat mig, hade inte så stora förväntningar när jag började titta, men blev verkligen positivt överraskad ^^ Heller inte fel att det finns en del "nice-looking-guys" i filmen, som till exempel Justin Timberlake som spelar Sean Parker ;) Andra skådisar är: Jesse Eisenberg som spelar Mark Zuckerberg, Andrew Garfield som spelar Eduardo Saverin och Armie Hammer som spelar tvillingarna Cameron och Tyler Winklevoss. Det är mycket data-snack eftersom den handlar om facebook men man behöver inte bry sig så mycket om man inte förstår det dom pratar om till fullo. Man förstår i alla fall mer om bakgrunden till facebook, så jag rekommenderar er att se denna! :)

 

Mer info hittar ni här: Imdb - The Social Network

 

Trailer:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0