Ännu sjuk..

Tja förkylningar går ju inte över så fort som vi alla vet om, så jag är fortfarande sjuk :( Men det känns bättre i alla fall, har inte ont i halsen alls. Är mest hängig, har huvudvärk och näsan rinner.

Har tagit ett arbetspass på lördag (dagtur) så jag tror och hoppas att jag är (i alla fall nästan) frisk då så det inte blir så jobbigt :)

Idag tittar jag på Titanic som går på tv4-film, en helt underbar film som jag tror mer eller mindre alla har sett :) Skulle det vara så att du inte har sett sen så har du verkligen gått miste om något! Så skynda iväg och inhandla den genast ;) Det är en av mina favoritfilmer.

Förutom det så jobbar jag på att sticka en snögubbe, och om den blir bra så dyker den upp senare på här bloggen :P Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0