Fönsterputsning

Pjuh! Har ägnat hela dagen åt att putsa alla fönstren i huset, både på utsidan och insidan. Inte speciellt roligt, men det var alltför längesen som det gjordes sist. Blev hyfsat bra faktiskt :) Men jag är jättetorr om händerna nu på grund av allt rengöringsmedel och vatten. Så dom förtjänar lite handkräm nu :)

Snart ska jag gå upp till macken och posta ett födelsedagskort till min bror Patrik som fyller år på lördag :) Presenterna fick han när jag var hemma på Gotland sist så nu blir det "bara" ett kort ^^

Känns helt galet att det redan är första advent på söndag! Måste rota fram adventsljusstaken, köpa mossa och kolla upp om jag har några passande ljus :) Helst ska det vara kanalljus så rinner det inte stearin utanpå ljusen.

Hoppas ni mår bra ♥ Snart är det helg! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0