Första advent

Idag är det första advent och ute blåser Berit för fullt och regnet har öst ner. Men i skrivande stund ser jag att molnen skingras och himlen syns :) Första advent brukar alltid vara så mysig och julstämningen brukar infinna sig, men jag känner det inte så mycket i år tyvärr. Hoppas det kommer snart, har ni julkänsla ännu?

Lilltjejen är fortfarande rädd och gömmer sig under sängen och andra ställen. Hon har även kissat i klösmöblen :/ Men det får man räkna med. Har fått henne att börja leka lite nu i alla fall, vilket hon inte vågat fram tills nyss :) Hon har inte ätit något ännu vad vi sett, men hon kanske åt något i natt. Hoppas det blir bättre snart :) Fluffy och Rookie tar det lugnare nu och jag tror dom börjar vänja sig vid varann mer och mer. Fluffy är förresten och hälsar på sin bror och sin mamma nere hos svärfar idag, hon gillar att återvända dit där hon föddes och hon gillar sin bror :)

Snart är det dags för mig att bege mig iväg mot jobbet. Håller tummarna för att inget träd eller så har blåst ner på vägen.

Grejen jag stickar som ni skulle gissa på är inte helt färdig ännu så jag lägger upp svaret och en bild på den, antingen sent ikväll efter jobbet eller i morgon :) Men jag måste erkänna att jag är väldigt nöjd med den! :P Passa på att gissa nu! Kram ♥



Så här ser årets adventsljusstake ut :) På andra sidan tomteflickan sitter en tomtepojke :)



Kommentarer
Frida

Ursäkta mitt sena svar. Självklart får du också ha en adventskalender; det kan jag inte hindra dig från :) Skulle bara vara trevligt att läsa!



Ha en bra kväll!

Kram Frida

2011-11-27 @ 18:32:05
URL: http://www.septemberbacken.se/
Madeleine

Inga problem. Tack så mycket :) Ha det bra du med! Kram

2011-11-27 @ 22:35:09
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0