Hemma i Gemla igen

Efter en lång resedag/kväll så kom jag (vi) äntligen hem igen för ungefär en halvtimme sen :) Skönt, det är ganska trist själva resbiten. Men det var bra att båten gick 16:20 och att jag fick åka bil hem :)

Idag har jag och Jonathan bakat morotskaka (muffins) och morotsbröd som var mycket uppskattat där hemma :)

I morgon ska jag till jobbet, eller snarare till kontoret, för att gå en liten miniutbildning (2 tim) i något dataprogram. Har förstått det som att vi ska få ut datorer hos brukarna men är inte helt säker ^^

Just nu sitter jag och kollar på The Big Bang Theory på tv, en jätterolig och härlig serie :) Har bara sett lite blandade avsnitt då och då så jag skulle gärna vilja se alla säsonger från början. Så om någon sitter och funderar på julklapp till mig så är det ett bra tips, dvd-boxar med den serien ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0