Din egen!

Jag älskar att sticka med min Ouick Knit! :) Jag tror att ni som brukar läsa min blogg redan har förstått detta :P I alla fall så tänkte jag börja med att göra stickade saker till er som vill. Just nu gör jag bara halsdukar och mössor, men har tänkt lära mig andra saker oxå. Det är bara att slänga in en kommentar på något inlägg eller maila mig på [email protected] (min nya bloggmail), så kan vi komma fram till något gemensamt.

Du får:

  • Välja garntyp och färg(er) - finns många att välja mellan
  • Välja storlek, längd och bredd - det är dock begränsad bredd på halsdukar och bestämda storlekar på mössor men gör allt från stora till små (p.g.a Quick Knit-verktygen)
  • Välja om du vill ha enkla eller dubbla garntrådar
  • Välja fransar eller bollar eller liknande
  • Välja mönster på halsduken (just nu begränsat)

Detta gör att du får en helt unik produkt som jag gör helt enligt ditt tycket och smak. Eftersom Quick Knit är ett mycket smidigt verktyg så går det fort att få produkten, men jag gör detta på min fritid så räkna med att jag inte alltid kan jobba med den. Gör även broderier, men dom tar mycket längre tid. Så tveka inte, hör av dig nu! :)

 

Maila för ytterligare information.



Just nu håller jag på med Marikas halsduk i lila och rosa :)



Kommentarer
Marika

Åh va fin den är!! Bra med en liten hobbyverksamhet :) Hoppas du får många intresserade :) Kramar!

2011-11-02 @ 21:21:09
Madeleine

Bra att du tycker om den! :) Det hoppas jag med :P Kram

2011-11-02 @ 21:23:30
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0