Hur man kommenterar inlägg

Jag vet att en del av er som läser inte vet hur man kommenterar dom inlägg som jag skriver. Därför tänkte jag hjälpa er lite om det nu är så att ni skulle vilja kommentera men inte vet hur man kommenterar :) Ni som redan vet detta kan ju bortse från det här inlägget :P

Alltså för att kommentera så klickar du bara längst ner till höger i inlägget (som du vill kommentera) där det står "kommentarer (0)". Där det är en nolla kan det ibland vara andra siffror beroende på hur många som kommenterat just det inlägget.

När du klickat där så dyker det upp en ruta längst ner under inlägget som ser ut ungefär så här (se bilden). Sen är det bara att fylla i ditt namn i första rutan, sen din e-postadress (syns inte sen) i andra rutan och i sista rutan (den stora) fyller du i din kommentar. Till sist klickar du på knappen "skicka kommentar" och så dyker din kommentar upp nedanför inlägget :)

 

Ibland dyker det upp en ruta som denna. Det beror bara på att dom vill kontrollera så du är en människa och inte en data. Det enda du behöver göra är att skriva dom två orden i rutan - i detta fallet "accutco och site" och sen klicka på knappen där det står skicka. Observera att det är olika ord varje gång.

 

Hoppas detta är till hjälp för någon!



Kommentarer
frida

Tack för hjälpen, nu förstår jag hur man gör! Jättebra blogg du har:)

2011-12-02 @ 22:12:06
Madeleine

Kul att kunna vara till hjälp :) Tack för att du läser min blogg :)

2011-12-02 @ 22:25:02
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0