Joe Labero!!

Wow så jävla underbar föreställning! :D Fantastiskt underhållande och personligt kan man säga, eftersom det "bara" var drygt 1000 personer där :) Åh, bara älskade detta! En magisk kväll ;) Obeskrivligt bra! Var värt varenda krona :) Och som grädde på moset: jag fick två autografer och Joel en :) Joel till och med pratade lite med Joe Labero himself! Lycklig är det rätta ordet för hur jag känt och känner mig ikväll!! :)

 

Idolkorten med autografer på, en är Joels och en är till min älskade mamma :)

 

Boken :)

 

Autografen...

 

...till mig!!



Kommentarer
Marika

Åh men vad roligt! Vilken häftig upplevelse!Skulle gärna vilja se han live, är ju uppväxt med hans nummer på tv :)

2011-10-02 @ 10:31:48
Madeleine

Jaa helt underbart!! :)

2011-10-02 @ 10:42:55
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0