Vecka 43

Tänkte skriva lite om vad som händer denna veckan så ni hänger med lite i mitt liv :) Ikväll har jag jobbat, blir likadant i morgon och på torsdag - dagturer båda två. Har jobbat mycket denna månaden :) Fredagen är "bokad" med Toloe, vi ska gå på stan och äta lunch tillsammans :) Förhoppningsvis hittar vi oxå garn till en halsduk jag ska sticka till henne :) Hon får välja allt från garnfärg och typ till hur den ska se ut.

Lördag ska i alla fall jag till GS och inhandla lite grejer, dels några saker som jag ska ha med till Gotland, dels födelsedagspresent till Patrik (min bror) och något till fars dag :) Har inte så stor koll på vad exakt men jag hoppas det löser sig när jag är där ^^ Förhoppningsvis kan jag locka med älsklingen oxå ;) Tja det var väl allt just nu.

Sen så kanske vi ska titta på ett litet "illskott" i helgen ;) Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0