2011-09-02

Idag har jag inte orkat göra så värst mycket, förkylningen är värre idag än igår :( Har mer ont i halsen och är superhängig.. Men just nu känns det bättre i halsen så jag hoppas att förkylningen kulminerade idag så att den avtar nu. Jobbigast är att inte kunna sova ordentligt när det gör så ont i halsen.
Har fotat lite ute idag när det var så fint väder :) Tänkte lägga upp massa djur- och naturbilder här ifrån Gotland när jag kommer hem igen eftersom det är omständigt att lägga upp många bilder med detta internet.
Ebba var här en liten stund idag oxå och vi lekte med lego :)
Mamma tillagade kalkonen idag som jag och Magnus köpte igår. Så den åt vi ikväll, supergott! :) Mamma gjorde oxå äppelmos på Gravensteiner-äpplen och Stenkyrke-äpplen från trädgården, som vi hade till :)

  
Gravensteiner - min favorit-äppelsort :)


Gravensteiner-trädet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0