2011-09-05

Mamma och jag gjorde saft idag (se föregående inlägg). Jag har även putsat lite bestick åt mamma (se tidigare inlägg ikväll). Båda grejerna blev jättebra :)
Idag har Ebba varit här igen; vi hälsade på hönsen och ankorna, pusslade en massa och målande lite :) Hon är så söt!
Ute har det blåst jättemycket idag, men det har ändå inte varit särskilt kallt under dagen. När jag kollade idag på eftermiddagen så var det 21 grader i skuggan, härligt :) Hade varit ännu bättre om det inte varit för blåsten. Men nu ikväll har det börjat regna och skulle visst fortsätta både i morgon och på onsdag.
Här hemma (i Hejnum och Bäl) ska dom gräva ner kabel så det blir fiberbredband :) Det håller dom på med för fullt och idag har dom grävt inne i trädgården. Ska bli spännande när det blir klart även om jag inte har så stor del i det hela :P
Känner inte så mycket av förkylningen längre :) men har en jobbig hosta med rossel :(

Ha det underbart alla ♥ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0