2011-09-08

Idag har jag hjälpt till en del här hemma med olika saker. Har även bakat lite (se föregående inlägg) :) Har varit ganska fint väder idag, soligt men lite blåsigt. Så jag passade på att fota en massa, kommer lägga upp dom här på bloggen när jag kommer hem :) Fick några fina bilder på hönsen och ankorna bland annat :) Ska kanske fota lite mer i morgon.
Idag har dom fortsatt att lägga in mat till korna i plansilosen, tar flera dagar att få det klart.
Ebba var här idag oxå, vi hälsade på hönsen och korna, hon målade med sin farfar (min pappa) och så pusslade dom lite med.
I morgon är det sista dagen här på ön för denna gången :( :) Blandade känslor som vanligt ^^ Längtar massor efter Joel nu så det ska bli skönt att komma hem igen :) Har faktiskt varit här i två veckor nu, vilket är längre än jag annars brukar vara här per gång. Älskar dig Joel ♥

Kram på er alla läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0