2011-09-09

Sista dagen här hemma på Gotland. Tråkigt att behöva åka här ifrån :( men samtidigt skönt att komma hem till Joel och katterna igen :) I morgon blir en lång och ganska tråkig dag (i alla fall halva). Ska gå upp 05.50, vi åker hemifrån 06.20, båten går 07.20 och är framme i Oskarshamn 10.15, bussen går 11.40 och är framme i Växjö vid 14-tiden, Joel hämtar mig med bil och sen är man hemma runt 14.30. Båtresan är mycket trevligare än bussresan ^^ På båten har du möjlighet att gå runt lite, gå ut på däck, käka mat eller köpa något i kiosken :) På bussen kan man i stort sätt bara sitta av tiden..
Idag har jag och Magnus varit i Slite och köpt diesel i dunkar två gånger eftersom det var slut hemma till traktorerna. Ebba var med en av gångerna. Sen på kvällen var jag och Patrik och köpte mer diesel i dunkar i Slite :P Jag, mamma och Ebba åkte till Dalhem för att hämta Jonathan hos sin mamma, eftersom han ska spendera helgen här hos sin pappa. Har även åkt till åkern där pappa slog gräs och lämnat diesel, åkt till samma åker senare där Magnus slog gräs istället och lämnat en mobilladdare. Till sist så har jag oxå kört med Jonathan till en åker för att hämta majs till hönsen och ankorna :P Så mycket mer har jag knappt inte hunnit med idag ^^ Jo jag har passat på att fota lite här hemma oxå :) Har hunnit umgås lite med Jonathan och Ebba idag med :)

Ha det fint hörni så hörs vi i morgon kväll :) Lägger upp massa bilder på bloggen under helgen så kika gärna in då!


Köpte jättegoda Cheeze Twisterz American Cheddar på Konsum i Slite idag :D Mums!


Jonathan och Ebba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0