Onödig info

Vem är i rummet med dig? Joel
Vem fick du senaste sms av? Joel
Vem tänker du på nu? Robert Gustafsson eftersom det var reklam för hans tvprogram nyss
Vem pratade du senast i telefon med? Joel tror jag
Vems hus var du senast i? Det jag sitter i nu, alltså där jag bor
Vem önskar du var med dig nu? Min familj
Vem är din favoritsläkting? Favoriserar ingen

Var är din mobiltelefon? I soffan
Var handlar du mest? Hänger helt och hållet på vad det är jag handlar, men förmodligen CityGross
Var fick du tag på tröjan du har på dig? CityGross (för en tia tror jag)
Var åkte du senast bil? Hem från jobbet
Vad åt du senast? Äter Caprice-godis i skrivande stund
Vad drack du senast? Coca Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Grå
Vad är den närmaste saken som är blå? Joels tröja
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Grön
Vilken film såg du senast? Kollar på Transformers 2 som går på tv nu
Vad hör du just nu? Ljudet från tv:n samt då och då ljudet från en skvatt galen katt (Rookie)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0