Onsdag

Just nu håller jag på och tvättar lite och under tiden spelar jag The Sims 3, och som sällskap har jag Merried with children (våra värsta år) på tv:n :) Längtar tills expansionen The Sims 3 Husdjur kommer den 10:e oktober! Måste beställa det snart :)

I eftermiddag är det som sagt personalmöte på jobbet så det blir någon timme där ^^ Sen ska jag in till Växjö och försöka leta reda på en bra och ganska liten frysbox som vi ska köpa :) Har just nu bara ett frysskåp som är underdelen av kylskåpet så det är inte alls mycket plats där. Ska bli kul att kunna baka bullar och bröd när vi fått en frys för då vet jag att dom får plats :P Ska i alla fall handla mat och sånt, och förhoppningsvis hittar jag en frysbox som vi kan hämta. Annars får vi beställa från nätet ^^

Hoppas ni har det bra! Glöm inte att vara med i min gissningstävlig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0