En tisdag i april

Kallt som tusan ute idag och även lite snö/frost på marken på morgonen :/ Men det är väl normalt för årstiden antar jag ^^ Tänkte på det här med "Earth Hour" som var häromdan och Joel sa till mig en dag att Sverige är det landet som jobbar mest för miljön men som skulle, rent vädermässigt, tjäna mest på om det blir varmare på grund av växthuseffekten och så. Lite lustigt faktiskt, men jag tycker det är bra att vi allmänt är så duktiga i Sverige som vi är :) Dock undrar jag efter "Earth Hour", hur mycket ström går det inte åt till att starta alla lampor och produkter på el när alla mer eller mindre startar upp allt samtidigt?

Hur som helst så har jag haft en lugn dag på jobbet (9-14). Stack in till Gottegrisen i Växjö efter jobbet för att köpa godis till påskhelgen på Gotland :)

Ska gå och kolla till maten nu, lax och jasmineris :) Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0