Långjobb

Har två såna där riktigt långa dar på jobbet nu, med början idag ^^ Så jag hinner inte med så mycket mer än att jobba :P

Fick påminnelse från Karin om att jag inte lagt upp något om Mini på länge så det måste jag ta tag i till helgen när jag är ledig :) Hade ju helt glömt bort honom :/ Tar gärna emot fler förslag, tack! :)

Molly har lyckats slarva bort en pusselbit för mig :( Har letat igenom hela huset men inte hittat den :( Lyckades slå emot en grej i jakten på pusselbiten så jag slog ett "hål" i läppen som nu svullnat lite och tanden innanför gör lite ont :( Så inte alls kul något av det!

Hoppas ni haft en bättre kväll än jag i alla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0