Mycket på agendan

Har hunnit med en hel del idag :P Har bland annat slängt in en maskin tvätt som nu är i tumlaren (ska tvätta mer sen), städat en del, pratat med mamma i telefon och varit i Växjö och handlat mat :P Tänkte snart påbörja en morotskaka, och medan den är i ugnen ska jag torka golven :) Joel har hjälpt till med städningen oxå, fast han har ont i ryggen ^^ Sen ska jag nog sätta mig med mitt pussel igen :) Fast Molly har slarvat bort en pusselbit :( Ikväll ska vi troligtvis grilla (om vädret tillåter) och sen kolla på film :) Skulle behöva stryka kläder oxå men det får nog bli i morgon istället.

Ska bara tillägga att jag nu har sett alla fyra säsonger av The Big Bang Theory (som jag köpte på dvd) och jag fullkomligt älskar den serien och jag hoppas på många fler säsonger! :D

Vad händer hos er idag då? ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0