Semesterplaner

Har fått veta att jag får min semester vecka 31-32 precis som jag önskade :) Har ju redan tagit ut en vecka och jag har inte så många dagar att ta av heller så semestern blir lite kort men det gör inget. Kan va bra att ha någon semesterdag över att ta ut om man har behov av det tidigare eller så.

Dock vet jag inte när Joel får sin semester och det är inte säkert han får semester när jag har det heller men jag hoppas han kan följa med mig till Gotland för det är där jag ska spendera hela sommarsemestern hade jag tänkt :) Tänkte boka båtbiljetten ganska snart för det är många som åker till och från ön på sommaren. Då tar jag (vi) med mig bilen över och sen täntke jag (vi) åka runt lite på ön :) Längesen jag gjorde det och jag är så sugen på att fota en massa :P Känner att ni inte sett så mycket mer än Hejnum och delar av Visby här på bloggen och det är bara en liten del av ön ju ^^ Finns så mycket fint där att fota, speciellt på sommaren :)

Sen hoppas jag att jag och Joel kan åka någonstans på en liten semester tillsammans som vi gjort tidigare år ♥ Vi har bara varit iväg över en dag eftersom jag har jobbat varje sommar hittills. Men vi har i alla fall varit i Göteborg (Liseberg), Borås (djurpark) och på Öland (djurpark) :) Men där är inget planerat ännu.

Vad har ni för planer för semestern/sommarlovet? :)



Kommentarer
Erika

Du har tur som har Gotland, himlans fint där! Vi har tänkt att göra en liten Sverigesemester i sommar uppåt landet. Annars blir det mest lugnt tycker jag. Däremot blir det ju Cypern för oss på fredag :) Kram och ha det så bra på jobbet.

2012-04-15 @ 14:52:03
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Tack, tja jag är stolt över att vara gotlänning (vilket jag är och kommer förbli även fast jag har flyttat) :) Det låter mysigt, skulle oxå vilja åka uppåt i landet :) Hoppas ni får det trevligt på Cypern! Kramar

2012-04-16 @ 14:10:34
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0