Andra advent

Idag tänder vi andra ljuset i staken och inser att det är ungefär två veckor kvar till julafton :) Har satt en surdeg på jäsning nu, med hjälp av sån färdig på burk, visar sen :P Nu är det snart dags att laga mat och göra matlåda till ikväll. Joel är duktig och städar idag :) I efter:-middag ska jag cykla, göra klart bröden och förhoppningsvis hinna ta fram julpynt innan det är dags för jobb 16:30-08:15 ^^
Har bokat båtbiljetter så vi åker den 20:e december, Joel åker hem den 23:e december och jag den 4:e januari :) Längtar! I morgon ska jag in till stan och handla julklappar, det blir senare än vanligt detta året men det beror på att vi hade lite svårt att bestämma oss hur vi ska göra :P Men jag vet ungefär vad jag ska köpa i alla fall. Trevlig andra advent! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0