Underbara julafton

Ute faller snön och inne brinner brasan :) På förmiddagen åkte vi till mormor och morfar för att överraska dom med vår julklapp i form av 10 höns ;) Dom blev verkligen överraskade och det är så kul att se! Till frukost och lunch blev det julmat och sen delade vi ut julklapparna :) Visar sen vad jag fick ^^ Alla var glada för det dom fick och jag och Joel gav ett presentkort till min familj så dom kan köpa en ny tv :) Det hade dom inte räknat med så dom blev oxå rejält överraskade dom med ;) Ebba fick pussel av oss och Jonathan fick ett Nintendo DS, vilka båda i skrivande stund leker med. Vid 15 är det dags för Kalle Ankas jul :P Ikväll bär det av till mormor och morgar igen för mer julfirande med en del av släkten :) Passar på att skriva ett stort grattis till Erika och Jon som väntar barn till sommaren! God jul till er mina läsare ♥


Kommentarer
erikasblogg.se

Tusen tack för grattiset och för julklappen. Den var poppis igår vill jag lova :) Häftig! God fortsättning! Kram!

Svar: Åh va bra :) Måste få se någon gång hur den fungerar! :) Detsamma! Hälsa Jon, kram
Madeleine ♥

2012-12-25 @ 09:48:45
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0