Fullspäckat

Kom hem för en stund sedan från första jobbpasset idag. Har käkat lite lantsoppa som blev över från igår :) Bakade en supergod sockerkaka med äpplen i på jobbet och blev sugen på att baka en själv oxå. Tänkte hinna med det och lite städning idag innan jag börjar jobba igen vid 21 :) Så fullt upp idag ^^

Tyvärr lyckades jag bränna mig på tummen på gallret i ugnen då jag skulle ta ut kakan eftersom det var hål i grytvanten och det visste jag inte. Så det har svidigt ordentligt idag :/

Jobbar ju tills i morgon så det blir jobb till 10 på förmiddagen och sen så ska jag nog sticka in till stan och handla mat :) Just nu är jag ledig efter nattpasset idag/imorgon tills på måndag.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0