Onsdag

Har jobbat 18-timmarspass igår kväll och inatt så nu är jag ganska så trött. Ska hoppa in ett par timmar in morgon åt en på jobbet som behövde vara ledig, så jag börjar redan kl 07. Segt :/ Men på det stället lönar det sig att vara snäll och ställa upp :) Så jag får antingen sova/vila nu eller så lägga mig riktigt tidigt ikväll. Jobbar dessutom kvällen i morgon, men sen är jag ledig hela helgen förutom ett dagpass på lördagen.

Förutom det så händer det inte så mycket idag :) Vädret är riktigt tråkigt precis som dom senaste dagarna :/ Tänkte sätta mig och ta en funderare på vilka äventyr Mini skulle kunna vara med om, men det får nog bli lite senare idag :) Tar gärna emot tips från er! Ha det bäst, chokladhäst ;)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0