Ett kort uppehåll

Det blir ett litet uppehåll på bloggen från och med i morgon och till lördag nu när jag ska ha min minisemester med familjen :) Är hemma igen någon gång på lördag så på kvällen då borde jag va tillbaka :) Funderar på om jag ska lägga upp några tidsinställda inlägg under tiden jag är borta så det inte blir så tomt här ^^ Har förhoppningsvis en hel del spännande att blogga om när jag kommer tillbaka :) Min kamera är redan nerpackad.
Jobbat hela dagen idag, nyss kommit hem faktiskt. I morgon blir det jobb 9-14 och sen sticker jag mot Ullared för att träffa mamma, pappa och Patrik där :) Troligtvis tar vi en tur in på Ge-kås redan då ;)
Ha en superhärlig torsdag, fredag och lördag så hörs vi då! ♥


Kommentarer
toloe

ullared låter kul...jag tänkte att om du inte jobbar på söndag så kan vi kanske va i simhallen ihop

Svar: ja visst det skulle vi nog kunna, jag är lite trött efter resan nu. Men om du kan på måndag för då jobbar jag bara till 12 så jag kan åka till Växjö direkt efter? Kram
Madeleine ♥

2012-07-12 @ 00:43:23
toloe

de passar mig inte så bra på måndag...men jag kan vilken dag som helst av dom övriga dagarna i nästa vecka..du kan välja dag/ kram

Svar: Är bara ledig på tisdag så då i så fall. Kram
Madeleine ♥

2012-07-15 @ 13:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0