Jobbnytt på en onsdag

Bara jobbat 9-12 idag, lite för kort dag kanske ^^ Pratat med chefen idag oxå och jag får fortsätta som vikarie året ut, men ska troligtvis byta en av brukarna, det är inte helt bestämt ännu. Har kvar mitt nuvarande schema hela augusti sen blir det ett nytt. Blir troligtvis tillsvidare-anställd nästa år :) Hoppas!
Idag hade jag lite träningsvärk i axlarna på morgonen efter simningen igår. Det gick över ganska snabbt men nu har jag ont i mitt knä av någon konstig anledning :/ Jag som aldrig har ont i knäna. Hoppas det går över snart.
Blir nog en vanlig dag, med softande och en del fix idag. I morgon är det jobb 8:30-21:45 som gäller Ute blåser det massor och det regnar ibland :( Nu får det minsann bli soligt och varmt snart. Punkt. Ha det bäst, chokladhäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0