Dammsugare och fler gardiner

Vi var inne i stan på förmiddagen och då köpte vi en ny dammsugare :) Miljövänligt gjord och väldigt tyst :) Jag diggar den gröna sladden ;)

 

När vi var i stan köpte vi även nya öljettgardiner till sovrummet som ni ser på bilden :) Köpte oxå en likandan gardin till, som vi har i köket, att ha i hallen :) Så härligt med något nytt och uppfriskande!

 

Dom gamla gardinerna var verkligen slitna och fulla av katthår så dom behövdes bytas ut :) Galet skönt att kunna göra sånt nu när man har råd!



Kommentarer
marika

Åh fina gardiner! Vi har också en sån dammsugare! :-mi) tyst och miljövänlig, det gillas! Tyckte du förresten att rätt låt vann i mello? De tycker jag!:-D Kram

2012-03-10 @ 22:00:54
Madeleine

Tack så mycket! :) Ja det var rätt låt tycker jag :) Men jag gillade Dannys låt väldigt mycket oxå! Kramar

2012-03-10 @ 22:04:10
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0