Magont..

Usch, fick så väldans ont i magen ikväll på jobbet (vid 17:30-tiden) :( Trodde det skulle gå över så jag kämpade på till 19:30 sen ringde jag hon som skulle jobba natten och undrade om hon kunde komma tidigare. Som den ängel hon är så kom hon nästan direkt så jag kunde få komma hem :) Tack!

Så här sitter jag nu i soffan med min elektriska värmefilt om magen och sippar på ett glas vatten. Känns lite bättre nu. Misstänker att det är kycklingen jag hade till lunch som är boven :( Skönt att man är ledig i morgon :) Förhoppningsvis mår jag bra då.

Vädret har i alla fall varit helt underbart varmt och soligt idag! Love it! Hoppas ni haft en bra måndag ♥

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0