Mitt i veckan

Förkylningen känns mycket bättre idag och jag är nästan frisk nu så jag var på jobbet idag och ska till nästa brukare och jobba natten sen :) Efter det så är jag ledig ända till måndag ^^ Åå vilket underbart väder det har varit ute idag! Soligt och nästan 15 grader :D Love it!

Tänkte sticka in till Växjö när jag slutat i morgon för en liten shoppingrunda och handla mat oxå så klart :) Tänkte bland annat titta på lite nya kläder (behöver något snyggt att ha på kalas och så) och så ska jag köpa fler virknålar i olika storlekar :) Är även ute efter Lady & Lufsen som släpptes på BluRay idag till min samling ;)

Kanske blir bio den här helgen istället :) Annars har vi inget planerat. Nu är det dags att fixa iordning lite grejer innan det är dags att sticka iväg till jobbet. Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer
Emma

Lady och lufsen är en underbar film. Har den hemma på gammal VHS =)

2012-03-22 @ 18:30:35
URL: http://moonhav.superblog.se/
Madeleine

Tycker jag med :) Är man disney-nörd så är man ;)

2012-03-22 @ 18:48:52
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0