Slutspel?

Efter en lång (för mig i alla fall) hockeykväll med Joel, Jon, Alexander, Jesper och Ola så blev det till slut inget slutspel för Växjö Lakers i hockeyn. Detta innebär alltså ingen mer hockey förän nästa säsong :P (yay!)

Fluffy lyckades nyss lägga sig på fjärren och bytte kanal på tv:n, haha :P Hon är go hon ;)

I morgon ska jag jobba dubbelpass som sagt och även torsdag, vilket innebär att jag inte är hemma mellan 8:45 och 22 ungefär någon av dagarna. Så förvänta er inte så jättemånga inlägg dom närmaste två dagarna ^^ Men det ska jag troligtvis kompensera för i helgen :P Slänger nog in något inlägg när jag kommit hem på kvällarna i alla fall :)

Blev ingen bio för mig ikväll av flera anledningar, dels så hade jag huvudvärk och dels hade jag ingen som helst lust. Till det kan vi oxå lägga att det inte går någon film just nu som jag verkligen vill se ^^ Ha det underbart ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0