Storshopping!

Har haft en jätterolig dag idag eftersom jag varit runt i massa olika affärer och shoppat en hel del :) Så otroligt underbart att kunna göra det nu när man har jobb och får in pengar och får lite över oxå :) På tiden att jag får unna mig lite saker ;) Här nedan kan ni se vad jag köpt idag:

 

För att fullända det nya matbordet med stolar så köpte jag idag en matta på Rusta och en bordduk på Hemtex :) Köpte även (tillfälliga) bordstabletter i plast som skydd när man äter.

 

Denna skönheten hittade jag på Servera :) Älskar den redan!

 

Fin skål som jag fann på TGR :)

 

Örhängen, det var 75% rea så jag fick ett par för 12:- och dom andra för 25:-/styck :) Fynd! (även om det inte syns så bra på bilden så har dom översta gröna stenar)

 

Nya garnsorter (den till höger har jag haft innan) :) Köpte oxå en ny och tjockare virknål så jag kan använda fler garnsorter nu :) Den första till vänster från TGR och resten från CityGross.

 

3 x BluRay från MediaMarkt :) En till i Disney-klassiker-samlingen :D

 

Skjortblus från Cassels :) Blir snygg till våren/sommaren ;)

 

Snygg top från New Yorker, så klart ;) Köpte två par vanliga jeans oxå på IcaMaxi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0