Vansinne?

Oj oj oj,  har märkt idag att Molly visst har börjat löpa. Tjoho! (ironi) Hon skriker/vrålar nästan hela tiden och vänder upp baken mot en :( Tror hon kommer driva mig (oss) till vansinne innan detta är slut.. Men jag har i alla fall bokat en tid för kastrering/sterilisering, vaccination och id-märkning. Dock kan detta inte ske förrän efter att hon har löpt färdigt, vilket enligt veterinären kan vara allt från några dagar till någon vecka :S Vi bokade i alla fall in en tid den 12:e då jag bara har ett möte på eftermiddagen. Förhoppningsvis har hon då slutat löpa. Det är en superjobbig tid vi har framför oss då honkatter även skriker om nätterna.. Vet det eftersom jag har varit med om honkatter som löper innan. Det är såna enorma vrål som man aldrig trodde att sin lilla kisse kunde frammana.. Detta blir med all sannolikhet den sista löpningen för henne i alla fall.



Kommentarer
Anonym

honkatter som löper är hemska, lider med dej. Kastrerade min mia också efter första löpningen

2012-03-30 @ 16:21:36
URL: http://www.moonhav.superblog.se
Madeleine

Det är bara förnamnet ^^

2012-03-30 @ 16:58:57
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0