Vårkänslor

Fick vårkänslor lite tidigare idag då jag såg och hörde en trana flyga förbi utanför :) Sen så är det ju soligt nästan varje dag och det är underbart!

Idag tänkte jag ta en tidig lunch och sen sticka in till stan för att uträtta några ärenden och handla mat :) Har bilen hemma eftersom Joel lånar sin pappas bil nu när han är i Denver. Ska bland annat titta på nya gardiner, så jag kan ta och byta ut julgardinerna nu ;)

Skönt med en ledig dag så man kan hinna med att göra lite saker som man vill och behöver ha gjort :) Ikväll kommer ju ett grabbgäng för en hockeykväll och jag funderar lite på om jag ska gå på bio eller något annat under tiden :P Vi får se.

I morgon och på torsdag blir det långa dagar på jobbet men sen är jag ledig i dagarna tre och tänkte passa på att baka bullar och ta någon härlig vårpromenad :) Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0